Bestellen
Inloggen
Winkelmandje

Heb je problemen met inloggen of bestellen? Neem contact met ons op via mail of bel +31 (0)180 393 533

Hoe plaats ik een bestelling?


Plaats de artikelen die je wilt bestellen in het winkelmandje. Klik rechts bovenin om het winkelmandje en kies 'Naar de kassa'. Vul hierin de benodigde gegevens.
Als je al een account bij ons hebt dan hebben wij je gegevens al en gaat het bestellen sneller. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Nadat wij je betaling hebben ontvangen zullen wij de bestelling klaar maken voor verzending. Als dit is gebeurd ontvangt u van ons een bevestiging e-mail met daarin een track en trace nummer van GLS, waarmee je jouw bestelling kan volgen.


Ik wil mijn adres wijzigen


Als je iets hebt besteld wat naar een verkeerd adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan onze klantenservice.
Dit kan via klantenservice@ihobby.nl of door te bellen naar 0180 393 533. Dan kijken wij of wij het adres van de bestelling nog kunnen aanpassen voor je.
Pas dan ook altijd het adres aan in je iHobby account.


Hoe wijzig ik mijn bestelling?


Dit kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen neem contact met onze klantenservice op. Dit kan via klantenservice@ihobby.nl of door te bellen naar +31 (0)180 393 533. Wel dient het openstaande bedrag nog betaald te worden voor de verzending gedaan kan worden. Een eventueel teveel betaald bedrag kunnen wij aan u terugstorten als wij uw bankgegevens hebben ontvangen.


Hoe annuleer ik mijn bestelling?


Dit kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen neem contact met onze klantenservice op. Dit kan via klantenservice@ihobby.nl of door te bellen naar +31 (0)180 393 533. Het betaalde bedrag kunnen wij aan je terugstorten als wij je bankgegevens hebben ontvangen.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen